loading...
پرشین موزیک |دانلود آهنگ جدید
حسین بازدید : 126 دوشنبه 23 اسفند 1395 نظرات (0)

متن آهنگ به عشق خودت از امیر تتلو و حسین دوزخ

 

به عشق خودت اولاشو نمیگم

اولاش جوونی بود ولی الان دیگه همش به عشق خودته

به عشق خودت نه لندن نه اریزونا

پاک عین ماهی زلال هرکار کنی باز برمیگردم

من اصلا از این آویزونام

من اصلا از این آویزونام

آویزونام

شب تاریکه اما شمع داری

گل میزنم عین شمسایی

بگو مگه چندتایی

تنها میام هرچندتایی

مگه چندتا ازم داری

منو در آر از انباری

منو در آر از انباری

به عشق خودش که ایران ماس

میپوشم عین نینجا لباس

یا لخت وای میسم جلو یه لشکر

اینجا جای دیووانه هاست

اینجا جای بیگانه نی

چون ایران تو نیست

ایران ماست

رفتن کار بی مایه هاست

به عشق خودت این مشکلات امروز هستنو

فردا بیشترن

توی بازی غول آخرو هربار میبرم

از اوناش نیستم که همش درجا میزنم

من اگه همه ولم کنن تنها شیر ترم

صدتا زیر پرم

هی عرق ریختن

فکرمو روی ورق میخ کرد

من پرم از هدف بی شک

به عشق خودت با دنیا طرف میشم

قول میدم اونقدر بزرگ شم

ایران یعنی رگم ریشم

من به عشق تو خودمو

عوض میکنم

تا ازت دور میشم بدجوری عطرتو هوس میکنم

من به عشق تو میدونی که فقط میدوئم

پشت تو اونایی که حرف میزنن

غلط میکنن

به عشق خودت میگذرم از خودم حتی

بهم بگو بلند پرواز

من رکن حرفام

هرچی میدن هلن سرپام

بدید به اونا پرن بر باد

از جامعه هنرمندا

یا هرکی که جایی داره شهرت الان

به عشق خودت فهمیدم عشق یعنی آب و خاک

فهمیدم یعنی بری راه پاک

صاف وایسی و نشی آش و لاش

داستان نشه جاش

حسرت یعنی ای کاش و کاش

هی حاج و واج

دانلود آهنگ با کیفیت 320دانلود آهنگ با کیفیت 128

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه؟
    مطالب چطورند؟
    بیشتر چه سبک از اهنگ ها رو میپسندین؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 240
  • بازدید سال : 1,227
  • بازدید کلی : 32,973
  • کدهای اختصاصی